موس مو چیست | نحوه استفاده از موس مو
نوشته شده توسط : آرامیس

اگر نحوه استفاده از موس مو را بلد باشید می توانید برای شرکت در یک مهمانی یا جشن خودمانی خیلی راحت بدون نیاز به مراجعه به آرایشگاه خودتان موهایتان را خوش حالت تر کنید فوم یا موس مو محصولی برای زیباتر کردن موهای فر و مجعد و حتی صاف است که در این مقاله نحوه استفاده از آن به طور کامل توضیح داده ایم.

موس مو چیست ؟

موس مو یک فوم بسیار کاربردی است که می توانید از آن برای حجم دادن و ثابت کردن تارهای مو استفاده کنید. همچنین موس مو از موها محافظت می کند و موهای فر نامنظم را تحت کنترل در می آورد. با استفاده از موس مو می توانید موخوره را کنترل نمایید و تارهای مو درشت تری داشته باشید. استفاده از صحیح از مو می تواند تغییرات چشمگیری در موها ایجاد کند.

چگونه از موس مو استفاده کنیم ؟

برای پاسخ دادن به این سوال لازم است که بدانید که این محصول برای چه کسانی مناسب است و چه کارایی برای آنها دارد. موس مو در واقع حالت دهنده مو است. فرقی نمی کند که مو های شما صاف است یا فر ومجعد، در هر صورت می توانید از موس مو استفاده کنید.

از دیگر حسن های استفاده از این محصول آرایشی می توان به براق شدن موها، افزایش حجم آنها و از بین رفتن وز مو اشاره کرد. به همین دلیل این محصول بهترین جایگزین برای ژل یا اسپری مو است. نحوه استفاده موس مو در ادامه به طور کامل توضیح داده شده است :

روش اول : استفاده از موس مو برای فر کردن مو ها

اگر روش صحیح استفاده از موس مو را بلد نستید ممکن است به مو های خود آسیب وارد کنید یا نتوانید حالت زیبایی به مو های خود بدهید. پس پیشنهاد می کنیم مراحل زیر را با دقت انجام دهید.

مرحله اول : موهایتان را بشورید

نکته مهم برای استفاده از موس مو این است که بدانید موهایتان باید تمیز باشد. پس در اولین مرحله موهایتان را با شامپو مو مناسب بشویید تا کاملا تمیز شود. اگر می خواهید حجم موهایتان بیشتر به نظر بیایید می توانید از یک شامپو حجم دهنده استفاده کنید.

مرحله دوم : آب موهایتان را بگیرید

در زمان استفاده از موس مو بهتر است موهایتان کمی مرطوب باشد تا شفافتر به نظر برسد. برای اینکار بعد از شستن موهایتان با انگشتانتان به آرامی موها را فشار تادهید تا آب را از میان آنها خارج کنید. سپس با استفاده از یک حوله نرم کمی بیشتر موهایتان را خشک کنید.

مرحله سوم : نحوه استفاده از موس مو

ابتدا اسپری موس مو را به خوبی تکان دهید سپس کمی از آن را کف دستتان اسپری کنید و سپس دستهایتان را به هم بمالید. سپس دستان هایتان را از سمت جلو مو به سمت عقب موهایتان بکشید. توجه داشته باشید که در این مرحله موس مو به طور یکنواخت بر روی تمامی قسمت های مو پخش شود.

برای پخش بهتر موس بر روی موهایتان می توانید از یک شانه دانه درشت استفاده کنید همچین می توانید موهایتان را در حین پخش کردن موس کمی پوش دهید تا پف دار به نظر برسد.

مرحله چهارم :  سشوار بکشید

درست است که جریان هوا خودش به آرامی موهای شما را خشک می کند. اما اگر قصد دارید حجم موهای بیشتری داشته باشید بهتر است از سشوار استفاده کنید. سشوار را بر روی کمترین دما تنظیم کنید و آن را بر روی تمام قسمت های مو بکشید. بهتر است از سشوار های مجهز به سری دیفیوزر یا دیسپانسر استفاده کنید.

نحوه استفاده از موس مو برای صاف کردن موها

موس مو را همچنین می توانید برای صاف کردن موها نیز استفاده نمایید. برای این کار کافی است موس مو را بر روی تمامی قسمت های مو بکشید و سپس با استفاده از یک برس گرد و سری متمرکز کننده سشوار موهایتان را صاف کنید.

نحوه استفاده از موس مو مردانه

تفاوتی در نحوه استفاده از موس مو مردانه و زنانه وجود ندارد طبق مراحل بالا آقایان نیز می توانند از موس مو استفاده کنند. فقط آقایان با توجه به حجم موهای کمتر باید از مقدار کمتری از این محصول استفاده نمایند. اگر دارای موهای فر هستید می توانید با فشار دان انها بین انگشتانتان حالت مجعد آن را مرتب تر کنید.

مقدار مناسب موس چقدر است ؟

مقدار مناسب موس مو به حجم و ضخامت موهایتان بستگی دارد. در زمان استفاده از این محصول بهتر است ابتدا مقدار کمی از آن را بر دارید و در صورت نیاز مقدار آن را بیشتر کنید. اگر بیش از حد از این محصول استفاده کنید موهایتان مات و کدر خواهد شد.

چند نمونه از بهترین موس موهای موجود در بازار

از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

موس مو کلینیک کیندی مدل کراتین حجم 200ml

برای خرید  موس مو کلینیک کیندی مدل کراتین حجم 200ml کلیک کنید.

موس مو کلینیک کیندی مدل آرگان ARGAN حجم 200ml

برای خرید موس مو کلینیک کیندی مدل آرگان ARGAN حجم 200ml کلیک کنید.

 

 

منبع : موس مو چیست | نحوه استفاده از موس مو





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: